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martedì 9 dicembre 2008

Market Profile in analisi

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cdnuolt blveiee taht I cluod aulaclty uesdnatnrd waht I was rdanieg. The phaonmneal pweor of the hmuan mnid, aoccdrnig to a rscheearch at Cmab! rigde Uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoatnt tihng is taht the frist and lsat ltteer be in the rghit pclae. The rset can be a taotl mses and you can sitll raed it wouthit a porbelm. Tihs is bcuseae the huamn mnid deos not raed ervey lteter by istlef, but the wrod as a wlohe. Amzanig huh? yaeh and I awlyas tghuhot slpeling was ipmorantt! if you can raed tihs psas it on !!

scusate, lo traduco:

non pssoo ceredre che reicso a caprie csoa sto lgeegdno. Il ptoree fnemonelae dlela mnete uanna, scenodo una rcireca dlela Cmarbigde Uinevrsity, dmiostra che non è ipmortante in che odrine le ltetere snoo srcitte, la sloa csoa ipmortante è che la pirma e l'lutima ltetera saino al psoto guisto. Acnhe se le rsetanti snoo ssitemate a csao poui ruiscire a lgegerle sneza porblemi. Qeusto prechè la mnete uamna non lgege ongi snigola ltetera, ma la praola cmoe un isnieme.
Dviertente no? e io che pnesavo che lo seplling fsose ipmortante!

E se la stessa cosa accadesse con i prezzi?

E' uno scherzo?

No, è un esperimento scientifico sul market profile, dtaevi un'ochciata

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